Tuesday, 22 October , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ - 19 ربيع ثاني 1446
شناسه خبر : 10271
  پرینتخانه » اقتصادی, پيشنهاد سردبير, خبر ویژه, عناوين داغ تاریخ انتشار : 17 جولای 2023 - 11:22 |

عملیات اجرایی چند تقاطع غیر همسطح در روزهای آینده کلید می‌خورد

شهردار تبریز از تعیین تکلیف ۶۰ درصدی بودجه عمرانی سال جاری شهرداری تبریز خبر داد و گفت: عملیات اجرایی چند تقاطع غیر همسطح در روزهای آینده کلید می‌خورد. … یعقوب هوشیار در یکصد و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی تبریز گفت: مناقصات اکثر پروژه‌های عمرانی تعریف شده در بودجه سال جاری برگزار شده […]

شهردار تبریز از تعیین تکلیف ۶۰ درصدی بودجه عمرانی سال جاری شهرداری تبریز خبر داد و گفت: عملیات اجرایی چند تقاطع غیر همسطح در روزهای آینده کلید می‌خورد.

… یعقوب هوشیار در یکصد و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی تبریز گفت: مناقصات اکثر پروژه‌های عمرانی تعریف شده در بودجه سال جاری برگزار شده و پس از مشخص شدن پیمانکارها، تجهیز کارگاه برای شروع عملیات اجرایی پروژه‌ها انجام شده است.

وی افزود: از جمله پروژه‌هایی که پیمانکار آنها مشخص شده است پل شهید حیدری بر روی اتوبان ولایت، پروژه خاوران و انتقال لوله آب، پل قراملک و پل معلم است که با نصب روزشمار عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

هوشیار پل ارس و شهرک جوانان را نیز از دیگر پروژه‌های آماده شروع عملیات اجرایی عنوان کرد و گفت: عملیات تجهیز کارگاه در این پروژه تا دو هفته آتی صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد و گفت: تا سه ماه آینده سال جاری سرعت کار پروژه‌ها افزایش یافته و نمود کافی خواهد داشت.

شهردار تبریز گفت: ۴۰ درصد باقی مانده از بودجه عمرانی نیز در ارتباط با تملکات است و مستندات آنها اخذ شده که با اتمام مراحل اجرایی آنها نیز به تکالیف بودجه‌ای خود را در این راستا نیز عمل خواهیم کرد.

سهم عوارض آلایندگی شهرداری تبریز کجاست؟

عضو شورای شهر تبریز هم در این جلسه گفت: یکی از اتفاقات مثبت در منابع درآمدی شهرداری، ۵۷۹ میلیارد تومان از محل عوارض قانون مالیات بر ارزش افزوده است اما هنوز نتوانستیم سهم شهرداری تبریز از عوارض آلایندگی را اخذ کنیم.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.