Tuesday, 22 October , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ - 19 ربيع ثاني 1446
شناسه خبر : 12292
  پرینتخانه » خبر ویژه, دسته‌بندی نشده تاریخ انتشار : 13 ژوئن 2024 - 12:48 |

بازسازی شبکه های فرسوده برای جلوگیری از هدر رفت آب ضروری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به فرسودگی و هدررفت آب در شبکه آبرسانی تبریز گفت: بازسازی این شبکه به طور جدی از وزارت نیرو پیگیری و در یک زمان‌بندی مشخص تکمیل شود. … جبارعلی ذاکری در جلسه کارگروه انرژی و آب استان، با اشاره به گزارش شرکت آب و فاضلاب در […]

بازسازی شبکه های فرسوده برای جلوگیری از هدر رفت آب ضروری است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به فرسودگی و هدررفت آب در شبکه آبرسانی تبریز گفت: بازسازی این شبکه به طور جدی از وزارت نیرو پیگیری و در یک زمان‌بندی مشخص تکمیل شود.

… جبارعلی ذاکری در جلسه کارگروه انرژی و آب استان، با اشاره به گزارش شرکت آب و فاضلاب در خصوص وضعیت تامین آب شرب، گفت: استفاده از روش‌ها و تجهیزات روز برای شناسایی هدررفت آب در طول شبکه آبرسانی می‌تواند تا حد قابل توجهی از آسیب‌های شبکه و بروز مشکل در تامین آب شرب جلوگیری کند.

وی بر پیگیری جدی تکمیل حلقه شرقی آبرسانی شهر تبریز، بهره‌برداری از مجتمع‌های آبرسانی ستارخان و آزادگان تا پایان تیر ماه و توجه جدی به مدیریت مصرف آب در شهرهای دارای تنش آبی به‌ ویژه مسدود کردن چاه‌های غیرمجاز و جلوگیری از برداشت‌های غیرقانونی تاکید کرد.

ذاکری با اشاره به کاهش بارش باران در پنج شهرستان استان نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت: برای مناطقی که سطح آب‌های زیرزمینی در آنها کاهش یافته است، راهکارهای بلندمدت برای تغذیه مصنوعی و سایر روش‌های عملیاتی پیش‌بینی شود*

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.