Tuesday, 22 October , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ - 19 ربيع ثاني 1446
شناسه خبر : 12450
  پرینتخانه » عناوين داغ, فرهنگی تاریخ انتشار : 04 جولای 2024 - 12:13 |

بازدید مسئولان برنامه و بودجه کشوری از طرحهای نیمه تمام ورزشی مرند

معاونان سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از طرح‌های عمرانی نمیه تمام ورزشی شهرستان مرند در جریان آخرین وضعیت پیشرفت عمرانی و اعتبارات این مجموعه‌ها قرار گرفتند. آنها از ورزشگاه نیمه تمام شهرستان مرند و سالن‌های ورزشی نیمه تمام شهر دیزج حسین بیگ و دو روستای یالقوز آغاج و عریان تپه شهرستان مرند بازدید […]

بازدید مسئولان برنامه و بودجه کشوری از طرحهای نیمه تمام ورزشی مرند

معاونان سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از طرح‌های عمرانی نمیه تمام ورزشی شهرستان مرند در جریان آخرین وضعیت پیشرفت عمرانی و اعتبارات این مجموعه‌ها قرار گرفتند.

آنها از ورزشگاه نیمه تمام شهرستان مرند و سالن‌های ورزشی نیمه تمام شهر دیزج حسین بیگ و دو روستای یالقوز آغاج و عریان تپه شهرستان مرند بازدید کردند.

در این بازدید مقرر شد مبلغ ۳۰ میلیارد تومان در سالجاری برای ورزشگاه مرند و اعتبارات لازم برای بهره برداری سالن ورزشی روستا‌ها اختصاص یابد.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در این بازدید با اشاره به نیمه تمام ماندن ورزشگاه یک هزار نفری شهرستان مرند گفت: از سال ۸۵ کلنگ ساخت این ورزشگاه به زمین زده شده، اما در طول ۱۸ سال هنور تکمیل نشده است.

عزت الله حبیب زاده با بیان اینکه در شهرستان مرند با کمبود زیرساخت ورزشی مواجه هستیم افزود: چندین سال است که عملیات ساخت سالن‌های ورزشی روستا‌های یالقوز آغاج، عریان تپه و شهر دیزج حسین بیگ راکد به دلیل تخصیص نیافتن اعتبارات دولتی راکد مانده است.

معاونان سازمان برنامه و بودجه هم برای پیگیری تخصیص بودجه شروع عملیات ساخت ورزشگاه مرند و تکمیل سالن‌های ورزشی روستا‌های شهرستان قول مساعد دادند*

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.